Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Μεταξύ 2 Πυρών (2020)

Δέκα λέξεις, μια ώρα, μια ιστορία

Το σώμα του προϊστορικού θηρίου που προσπαθούσα να φτιάξω με την πλαστελίνη μου δεν πετύχαινε με τίποτα. Η εποχιακή αλλεργία μ' έκανε να βήχω και να φταρνίζομαι κάθε πέντε δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να μην έχω καμιά σταθερότητα στα χέρια. Το σαλόνι είχε γεμίσει μυξομάντηλα και ακανόνιστους σβόλους πλαστελίνης που είχαν εκτοξευθεί προς κάθε κατεύθυνση.

Η νταντά μου, που ενδιαφερόταν μόνο να εισπράξει τα τροφεία στο τέλος της εβδομάδας, με είχε παρατήσει στην τύχη μου, ξεκουράζοντας τις ιερές περιοχές της στα μαξιλάρια του καναπέ και διαβάζοντας Άρλεκιν με μια αφοσίωση αντάξια ποδοσφαιρόφιλου που βλέπει την ομάδα του εγκλωβισμένη σε ανένδοτα ισόπαλο σκορ. Η οκταετής συνεργασία της με τους γονείς μου, κατά την οποία είχα ως εκ θαύματος επιβιώσει από πλήθος επικίνδυνων αταξιών και ατυχημάτων, τους είχε με ακατανόητο τρόπο πείσει ότι η γυναίκα αυτή όντως φύλαγε τα νώτα τους όσο έλειπαν. Αυτά συμβαίνουν στις πολυαρχικές οικογένειες, εκείνες δηλαδή όπου το κάθε μέλος είναι καπετάν ένας και κάνει πάντα το δικό του ερήμην των υπόλοιπων.

Αυτήν τη φορά, ωστόσο, είχα αποφασίσει να τραβήξω την κατάσταση στα άκρα. Μια και η πλαστελίνη δεν εννοούσε να συμμορφωθεί με το σχήμα που πάλευα να της δώσω, πήρα τον αναπτήρα που ήξερα πως ο πατέρας μου είχε κρύψει μέσα σε μια ζωγραφιστή φοντανιέρα κι έβαλα φωτιά στο "έργο" μου και τα σκόρπια μυξόχαρτα που το περιέβαλλαν.

Το αποτέλεσμα ήταν να καεί το μισό σπίτι και μαζί του το Άρλεκιν της νταντάς. Η οποία ήταν απαρηγόρητη, διότι δεν είχε προλάβει να το τελειώσει και τώρα δεν θα μάθαινε ποτέ αν ο Ραμόν τα έφτιαξε τελικά με την Κοντσίτα ή τον Ντιέγο.

Και - το κερασάκι στην τούρτα - δεν το κάλυπτε καν η πυρασφάλεια.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το κείμενο αυτό προέκυψε από αυτοσχέδιο παιχνίδι άσκησης ύφους, με χρήση των λέξεων: μυξομάντηλο, πλαστελίνη, ιερός, σώμα, οκταετής, νώτα, ισόπαλος, πολυαρχικός, πυρασφάλεια, τροφεία (τυχαία επιλογή δέκα λέξεων από το λεξικό).

Δεν υπάρχουν σχόλια :